خانوما برای جلوگیری از ترک پوست شکم روغن نارگیل خوبه ؟

۵ پاسخ

من روغن زیتون زدم خوب بود
ولی فقط به شکم نزن.
پهلوها و پاهات هم چرب کن

من زدم خداروشکر ترک نخوردم ولی خیلی دعا هم کردم

همخ روغن ها خوبه زیتون بهتره

نه به نظرم چیزی تاثیر نداره منم روغن و اینا زدم تو بارداری اولش خوشحال بودم بعدش از وسطای هفته ۳۸ ترک خوردم دقیقا هفته های اخر 😂😂😂

ارثیه بیشتر ولی چرب هم بکنی کلا خوبه

سوال های مرتبط