مامانای خوشمل برای ترک شکم چی خوبه

۶ پاسخ

تو مراقبتای گهواره نوشته روغن نارگیل یا بادام

آخه من شکممو عمل کرده بودم ترکاش رفته بود

مامان بزرگ من با ۹ تا بچه آوردن یه دونه ترک نداره شکمش ولی من از الان ترک خوردم .با اینکه روغن هم میزدم‌.بهش فکر نکن چون ب پوستت بستگی داره

ژنتیک ،من همه چی زدم اخر کلی ترک خوردم

ببین برای اینکه پوست شکمت خشک نشه و نخاره ی چیزی بزنی خوبه،ولی اگر قرار باشه ترک بخوری میخوری حتی با بهترین کرم ها،من سر بچه اولم بهترین کرم ها ،ماستلا،بایو اویل،روغن زیتون طبیعی زدم،اخر سرم پر ترک شدم،اینها همش بی فایدس.زنداییم هیچی نزد حتی مرطوب کننده ساده،اصلا ترک نخورد،ژنتیکیه

همش ژنتیکیه.روغن و لوسیون خیلی تاثیر نداره البته زدنش خوبه ولی صددرصدی نیست

سوال های مرتبط

مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی