از چند هفته باید کرم برای ترک شکم بزنیم
و چه برندی خوبه!؟

۶ پاسخ

دکتر من بهم گفت یکی از اینارو بگیر

تصویر

من تازه دو هفته شروع کردم
دکترم کرم نلا مام گفت بزن

دکترم گفت از ۱۸ تا ۲۲ هفته شروع کن
منم ۱۸ شروع کردم
ماستلا زدم
بایوoil و‌هیدرودرم هم خوبه

هیدرودرم و ماستلا خوبن

من از ۱۴ هفته کرم ترک بارداری از داروخانه گرفتم ی بار شب ی بار روز استفاده میکنم بعدش با بزرگ شدن شکمم ۳ بار استفاده میکنم در روز

من هیدرودرم میزنم مرتب خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرزو کوچولو مامان آرزو کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته نوزدهم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وسوم بارداری