۱۰ پاسخ

المیرای عزیز زایمان شما کدوم ماه؟!

در کل ژنتیکیه …ولی این کرما میتونه ترک رو کمتر کنه ولی شنیدم اینجور نیست که کلا ترک نزنه شکم اگر تو‌ ژنتیکتون باشه
من ماستلا زدم از ماه سوم اینا ،تا الان ترک نزده ولی میگن ممکنه هفته های اخر بارداری یهو ترک بخوره شکم
علاوه بر ماستلا شنیدم بایو اویل هم خیلی خوبه ولی من فقط همون ماستلا رو دارم

من تعریف کرم ماما بی بی کوکول رو خیلی شنیده بودم ایتالیاییه از ترب سفارش دادم اوردن😍 2500..از 12 هفته دارم چرب میکنم شکممو دکترم یه برند ایرانی نوشته بود اونم خوب بود اونو تموم کردم باز اینو گزفتم

بیبی اسکین میزنم خیلی خوبه راضیم

بایو اویل / ماستلا

اینو میزنم راضی ام ازش

تصویر

و بایو‌ اویل

تصویر

دکتر من ک کرم ترمیم کننده نوشته میگه خوبه استفاده کن

ماستلا

زودتر باید شروع میکردی . ولی در کل به ژنتیک ربط داره .

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گلاره مامان گلاره هفته چهلم بارداری