من هیچی نزدم هیچی ترک نخوردم ژنتیکه اینا همه
من از سه ماهگی گاهی چرب کردم الانم یه شب درمیون یادوشب یبارمیزنم بااینک قبلش هم شکم داشتم وپوستم کش اومده بود بازم ترک خوردم کمی تاالان
والا من سر پسرم از اولش ایقد روغن زدم باز شکمم دیدم پر ترک شده دیگ سر این هیچی نمیزنم 🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.