خانوما از چند هفتگی باید کرم ترک شکم رو شروع کنیم به زدن؟؟؟

۸ پاسخ

از الان شروع کن

از الان شروع کن
هم کرم بزن هم روغن

هرچی زودتر شروع کنی بهتره عزیزم دوست شکم نرم میشه وباعث میشه کمتر ترک بخوره یا ترک نخوره من از هفته ۱۶شروع کردم روغن نارگیل جدیدا هم ژل ضد ترک و لوسیون نرم کننده بعد حمام دارم استفاده میکنم.

هرچی زودتر بهتر
من 21 هفته شروع کردم
تا الان چیزی نزده
اگ قرار باشه بزنه فک کنم 30هفته ب بعد

من از بعد ۳ ماه میزنم

بعد از ۳ ماه باید شروع کنی دیگه

من‌ از ۸ هفته میزنم

از الان

سوال های مرتبط

مامان نخودَک مامان نخودَک هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا هفته نوزدهم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری