مایعات زیاد بخورعزیزم،استرس نداشته باش
مال من گفتن نرمال نمیدونم عددش چند بود
ولی استراحت کن و مایعات زیاد بخور طوری که ادرارت رنگش بشه سفید
هندونه و خربزه هم خیلی خوبه
برای من گفت نرمال هست دیگه نمیدونم چه قدر بود
احتمالا نشتی داشتی متوجه نشدی ولی اصلا نترس منم همینطور بودم فقط فقط استراحت کن و آب بخور و هندونه و اگه میتونی سرم هم بزن درست میشه اگه خدای نکرده گفتن ختم بارداری اصلا به حرفشون گوش نده و بچه رو با استراحت و خوردن مایعات نگه دار
زیر ۸ نباید باشه
مال من۱۹ بود دکتر گفت طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.