میزان مایع آمنیوتیک داخل هفته ۲۰ باید چند باشه

۶ پاسخ

مایعات زیاد بخورعزیزم،استرس نداشته باش

مال من گفتن نرمال نمیدونم عددش چند بود
ولی استراحت کن و مایعات زیاد بخور طوری که ادرارت رنگش بشه سفید
هندونه و خربزه هم خیلی خوبه

برای من گفت نرمال هست دیگه نمیدونم چه قدر بود

احتمالا نشتی داشتی متوجه نشدی ولی اصلا نترس منم همینطور بودم فقط فقط استراحت کن و آب بخور و هندونه و اگه میتونی سرم هم بزن درست میشه اگه خدای نکرده گفتن ختم بارداری اصلا به حرفشون گوش نده و بچه رو با استراحت و خوردن مایعات نگه دار

زیر ۸ نباید باشه

مال من۱۹ بود دکتر گفت طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوشولو🍁 مامان آنیا کوشولو🍁 ۷ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری