خانوما وزنش و حجم مایع آمنیوتیک خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

عالیه گلم

اره عزیزم خداروشکر همه چیتون نرماله

اره وزنش خوبه

وزنش عالیه😍

اره گلم خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🩵👼 مامان تو دلی🩵👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی