مایع آمنیوتیک تو هفته های ما باید چند باشه؟

۴ پاسخ

باید 14 باشه یا بیشتر

‌مال من ۱۲ ولی اب زیاد میخورم که کمتر نشه

من 33هفته هستم 12 است گفته خوبه ولی زیاد آب بخور که دوباره کم نشه

برای من شده ۱۰ گفت کمه باید خیلی آب بخوری

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی