۳ پاسخ

مایع آمنیوتیک چی هست همون کیسه آب منظورتون هست

واسه منم زیاد بود .هفته ۳۹ که زایمتن کردم .۲۸.۵ بود 🙃
دکتر گفت نون سفید و برنج و ماکارانی کمتر بخورم .ولی من گوش ندادم 😂😂

زیاد نیس؟

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری