مایع امنیوتیک توی هفته من ۱۱ باشه کمه؟

۷ پاسخ

اره مایعات بخور اب گوجه بخور اگ گیرت میاد هندوانه بخور ابمیوه طبیعی بخور

برا من ۸ 😥

برا منم ۱۱ بود

اشکال نداره مایعات زیاد بخور جبران بشه

اگه کم باشه موقع سونو بهت میگن تو برگه ی سونو هم مینویسن

مگ سونو یا دکترت بت نگف کمه یا زیاد
چرا دیگ میای اینجا ک استرس بهت بدن

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی