مایع آمنیوتیک من امروز رفتم سونوگرافی ۱۰ بود کمه

۴ پاسخ

برا من ۹ بود سونوگراف گفت هفته دیگه دوباره بیا چک‌کنم

کم نیست عزیزم لب مرزه مایعات بیشتری بخور سعی کن هندونه بخوری تا بالاتر بره

مینویسه دیگه تو سونو که کمه یا نرماله چیزی ننوشته؟
من فکر میکنم کمه یکم

منم ۲۹ هفته رفتم ۱۰ بود دکترم چیزی نگفت

سوال های مرتبط