۱۰ پاسخ

ده خوبه کم نیس
مصرف مایعاتتو بیشتر کن که کمتر نشه

کم شدنش باعث زایمان زودرس میشه

هندونه خیلی خوبه مرتب هندونه واب هندونه بخور

اگه قند نداری هندونه بخور
گوجه فرنگی و خیار کاهو
اب

عزیزم تو هفته ی شما عددش باید ۱۴-۱۵ و یکی دوتا بالا پایینتر باشه که در حد طبیعی باشه.۲۰زیاده و فکر میکنم زیر ۱۲ هم کمه.
ولی چیز نگران کننده ای نیست هرروز هندونه بخور اگه قند نداری و دلستر و ابم خیلی بخور

بله از من سونو ۲۷هفته ۱۵ بود ۲۹هفته شد ۱۰
روزی ۱۲ تا لیوان آب خوردم ی مقدار هندونه هم میخوردم چون از دیابت میترسیدم خیلی شیرینی نمی‌خوردم استراحتم تاثیر داره..دقیقا ۱۰ روز بعدش سونو دادم شده بود ۱۳

عزیزم مایعات زیاد بخور
آب زیاد بخور ، منم مایع امنیوتیک ۱۰ بود دکتر گفت کمه آب بخور الان شده ۱۵ نگران نباش چیزی نیست

اگه کم باشه مقدارش اول باید تست آمینوشور بدی که آیا آبریزش داری یا نه
ولی کلا مایعات خوبه، هندوانه، دلستر، حتی آب زیاد بخوری خوبه.
ولی من اصلا نمیدونم ۱۰ کمه یا نه. شاید خوب باشه

عزیزم من بین ۷ تا ۱۰ تو گردشه هی کم و زیاد میشه الان دوباره کم شده ۷ شده منم خیلی نگرانم ولی در طول روز سعی میکنم آب خییییلی زیاد بخورم🥲
و هندونه و دکتر هم ۶ تا سرم بهم داده

مایعات زیاد بخور، مخصوصا هندونه و شربت و ...

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد