دوستان مایع امنیوتیک ۱۴ کمه بنظرتون ۳۲هفتم

۴ پاسخ

من ۱۵ بود اوکیه

من 12بود نترس 12تا 18نرمال

نه عزیزم زیر ۸ کمخ

من تو هفته ۳۸ هستم و مایع دور جنین ۸ بود بهم گفتن زیر ده کمه سرم استفاده میکنم تا جبران شه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد