کسی ب بچش شیرکیلویی محلی میده؟

۳ پاسخ

من بله ولی میجوشونم 5 دیقه بیشتر

من میدم ولی چون شیرش واقعا غلیظه یکم اب جوش‌ قاطیش میکنم

اره عزیزم من به دخترم میدم

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه ۲ سالگی
مامان محمدسبحانم 💙🩵 مامان محمدسبحانم 💙🩵 ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی