کیا قرص زوگر استفاده کردن خوب بوده برا تنبلی

۲ پاسخ

من استفاده نکردم ولی برای تنبلی بهت پیشنهاد میکنم فقط قرص اوزیل پلاس بخور خیلی خوبه من دوماه خوردم باردار شدم

من‌معده دردم میکرد بهم نمیساخت

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری