۵ پاسخ

سلام منم بتام ۲۹ شما باردار بودی؟

سلام عزیزم شما بتاتون انقدر بود باردار بودین؟؟

بله مبارکه

برامن ۲۱ بود باردار بودم

آره عزیزم
تاخیر داری ؟؟
رنج آزمایشگاه رو نگاه کن ببین چجوری
معمولاً از ۲۵ به بالا مثبته

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان قصد بارداری
جوجو مامان جوجو مامان قصد بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارین مامان ارین هفته سی‌وهشتم بارداری