سلام خانوما بنظرتون نی نی ما دختر یا پسر

تصویر
۵ پاسخ

۲۵هفته بنظرتَ. سونو اشتباه میکنه
منم علاییم دختر بود و پسر شد

دختره عزیزم

دیگه از سونو دقیق تر نیستن گه اطرافیان

دختره دیگه عزیزم

یعنی تعیین جنسیت نرفتی

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان ‌مامان‌فسقلی مامان ‌مامان‌فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ‌مامان‌فسقلی مامان ‌مامان‌فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری