۱۸ پاسخ

چند سال دیگه تو‌مدرسه مثل علی که یکی صدا میزد ده تا نگاه میکرد اسم ایهان و کارن همیجور میشه

نویان هم قدیمی شده به نظرم هم زیاد شده من ایهان بیشتر دوست دارم باز هرچی به نظرت قشنگ تره بزار

آیهان مثل پناه تو دختراس
زیادی همگانی شده

سلام بنظرم آیهان بهتره

من نویانو خوشم میاد واسه پسریم

آیهان

جفتش انقدر زیاد شده همه جا می شنویم
مگه معانیه خوبی داره که میذارین یا همین طوری فقط خوشتون میاد؟
اسم و تاثیری که رو بچه میزاره خیلی مهمه ولی کسی اهمیت نمیده به این موضوع

من چقد دوست داشتم اسم‌پسرم بزارم نویان من عاشق اسم نویانم

ما الان تو خانواده ۳ تا نویان داریم ولی هیچکس ایهان نیست

نویان

نویان

نویان

آیهان

اگه تورکی بزار آیهان نه اگه فارسی بزار نویان که تلفظش قشنگ باشه

نویان قشنگتره

ایهان خیلی هست

آیهان ممنوع شده

نویان

سوال های مرتبط

مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حامی🫀 مامان حامی🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری