خانوما شما کی لباس های نی نی و شستید؟؟

۱۰ پاسخ

من همین نیم ساعت پیش شستم 😍

منم شستم

من هنوز نشستم وارد نه ماه شدم فقط سایز ۰و یک های بیمارستان و تو خونگیا را می‌شورم .
بقیه لباسهای بیرونی وداخل کمد از شکل میوفتن همه را با هم بشورم

ببخشید خانوما دلیل خاصی داره؟ ینی حتما باید بشوریم؟.

ماه آخر

یه سریاشو الان شستم یکم مونده اخرا می‌شورم

من این هفته شستم

وارد ماه ۹ شدی بشور و اتو کن

من 35هفته میشورم اول 9ماه

چه سوال خوبی منم کامنت میذارم با اجازت که مجدد بیام ببینم💖🙏

سوال های مرتبط

مامان گل گلی 🌸💗 مامان گل گلی 🌸💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان مَهرو🌙🎀 مامان مَهرو🌙🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری