کیا تست جوش شیرین انجام دادن و درست بود؟😁

۷ پاسخ

من انجام دادم کف کرد
ولی هنوز انومالی نرفتم نمیدونم جنسیت چیه😄

چه جوری جوش شیرین توضیح بدین دااااای

۱۰ یا ۱۲ هفته

من سر دخترم انجام دادم درست درومد
ولی یادم نمیاد چندهفته بودم تست کردم

چجوری باید انجام بدیم؟ قبل موعد جواب میده؟

چی هست تست جوش شیرین

من درست بود .

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری