دوستان کسی از پمپ درد استفاده کرده راضی باشه

۳ پاسخ

راضی بودم و ب شدت واجب

دکتر من که گفت خیلی عالیه حتما بگیر

دراون حدبرای من کارایی نداشت
اماخب عه هچی بهتربود

سوال های مرتبط