۴ پاسخ

ن من کمر درد نداشتم ولی از وقتی ک باردار شدم دوبارع جایع امپول درد میکنع وگرنه قبلش خوب بودم

بله من کمردرد داشتم بعدش

کمردرد تو بارداری ازسنگینی بچه کم داشتم ولی بعدسزاذین افتضاح خیلی موندم شاید دوسال فک کن دوباره این تجربه بعد 8سال میخوای بازببینی

ن اصلا برای من هیچ عوارضی نداشت بی حسی

سوال های مرتبط

مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی