۶ پاسخ

من دوماه بعدش پریود شدم

من بعد 3ماه شدم

والا من که هنوز نشدم

سلام عزیزم بهدازاینگه ازچهله دربیادپریودمیشی

سلام میگم شما خون ریزی یا اکه بینیتون چطوریه..مال من ک هیچی نمیاد...یه بار خون و اب صورتی یه بار یه چیز گوشتی دراز و کش دار..اصلا خون نیست

دکترم به من گفت ۴۰ روز بعد از زایمانت پریود میشی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان ❤️پاشا❤️ مامان ❤️پاشا❤️ ۶ ماهگی
مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان رها🧚‍♀️ مامان رها🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی