سلام خانوما کسی لیزر توی شیردهی میره؟؟؟میخام برم

۱ پاسخ

فک نکنم مشکلی باشه
فقط اونایی ک سزارین هستن تا شش ماه باید صبر کنن
خودم دو جلسه میرم خیلی خوبههه
کاش زودتر میرفتم قبل بارداریم
نصف بیشتری پشمام ریخته😂🫣بقیشم ایقد دیر در میاد
پوستمم یه درجه سفیدتر شده

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۶ ماهگی
مامان کایا مامان کایا ۱۰ ماهگی
مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۰ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی