مامانا واسه سرفه چی خوبه دخترم خیلی سرفه میکنه

۸ پاسخ

کامی کاف خیلی حوبه

استفاده از پماد ب ب کلد

پلارژین

ببر دکتر اگه بدتر شده

پدی کاف دکتر ب دختر من داد برا سرفه

ایورامی و یه شربت دیگه دکتر داده برا پسرم عالیه

ای جانم. به نظرم ببرش دکتر طفلی اذیت میشه

خوراهم سرماخورده همش سرفه میکنه دیشب تاصبح گریه کرد بینیاش کیپ میشه فردامجبورم ببرم دکتر

سوال های مرتبط

مامان آیلای من👧🏻🍓 مامان آیلای من👧🏻🍓 ۲ سالگی
مامان دیناو دانیاجان مامان دیناو دانیاجان ۲ سالگی