بي اشتهابي بعد واكسن طبيعي؟

۳ پاسخ

ارع.

اره عزیزم طبیعی هست

کاملا طبیعیه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۱۲ ماهگی
مامان باران و خداداد مامان باران و خداداد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی