سلام کسایی که با آمپول آزادسازی و قرص باردار شدید علائمتون چی بود؟

۲ پاسخ

من ۸روز از آمپول آزاد سازیم میگذره همش زیر شکمم سمت راست تیر می‌کشه کمر درد دارم شدید...واژنم حالت زور داره چرا

علایم پریودی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری