خانما تا چند هفته درد سینه داشتین

۶ پاسخ

هست دیگه

برا من از دیشب خیلی وحشتناک شده اصن نمیتونم روش بخابم یکمم انگار ورم کرده سوتینام اذیتم میکنن🤦‍♀️🤦‍♀️😭

برای من۵ هفته بعدش خوب شد

دکتر من میگفت تا ۴ ماه درد داری🫠

من هنوزم دارم نمیدونم تا کی ادامه داره😅

برای من که همچنان ادامه داره😑

سوال های مرتبط

مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ⚜️الماس⚜️ مامان ⚜️الماس⚜️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۳ ماهگی