۶ پاسخ

من همراه با سونو ان تی رفتم
هزینش شد ۹،۰۵۱ تومن

من انجام دادم ۷ تومن.
۱۳ هفته و ۵ روز بودم که انجام دادم.
معمولا بعد انتی سلفری انجام میشه دیگههههه

من انجام دادم ۹ تومن
هفته ۱۲ بعد سونو انتی همون روز رفتم سلفری،از نتیجه انتی هم فتو گرفتن

بعد ان تی رفتم 7600

من ۹ تومن دادم بستگی به آزمایشگاه داره بعضیا از ۱۰ هفته بعضیا از ۱۲ هفته انجام میدن

والا هرجا یچی میگن از۷۵۰۰تا۸۵۰۰
من ۷۶۰۰دادم کرج

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شکوفه گیلاس💗 مامان شکوفه گیلاس💗 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری