۹ پاسخ

هیچی نیس برای خیلیا اینجوری میزنن بچشونم سالمه

سندرم دان ریسک متوسط زده

سلفری برو آمینو نریااا

چیزی نیس یا سلفری میدی
یا آمینو

احتمالا ریسک متوسط هستش _چون شبیه جواب آزمایش ان تی منه_دکترم گفت یا مجدد تکرار کن یا سلفری///من خودم ترجیح دادم سلفری بدم که هنوز جواب سلفریم نیومده.

یکم ریسک داره

فک کنم ریسک داره باید تکرار شه حالا ببین دکتر چی میگه

اون نارنجیه انگار زیاده

یکم ریسک داره اونم طبق نظر دکترت شاید بفرسته آزمایش شایدم بگه غربالگری دومم بدی

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته هجدهم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری