۷ پاسخ

پسر منم تاس شده 🤣🤣 خو لامصب از بغل بریز چرا از وسط

منم اینجوریه .باز در میاد

خب باید تو هفت روزگی موهاشون رو بزنید.
تا موهاشون پر پشت بشه ونریزه.

کوروشم جلو موهاش ریخته

نه بابا می‌ریزه دوباره در میاد
برادرزاده من به دنیا اومد موهاش مشکی بود بعد ریخت همه بور دراومد 😂🫠

چون باید بریزه دوباره دربیاد

درمیاد

سوال های مرتبط