چرا بچم همش تف درمیاره؟🤔

۶ پاسخ

از رفلاکس

دختر منم اینجوریه

خی طبیعیه از دوماهگی اب دهنشون زیاد میشه بخاطر دندون
روز به روز بیشتر میشه
وای من الان اسیرم تند تند ویش بند میبندم و عوض میکنم

پسرمنم
کف کفیه همش

مامانم میگه احتمالا سردیش کرده پهلوهاش چرب کنم با روغن گرم مثل سیاهدانه یا روغن نباتی
تو هم همین کارو کن

دختر منم همینه😂😂

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان مامان  فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان نیما و نورا مامان نیما و نورا ۲ ماهگی