خانوما این شیردوش خوبه؟

تصویر
۱ پاسخ

من دارم عزیزم یه بار بیشتر استفاده نکردم چون بدنم ضعیف شد بعد سزارین کلا نمیتونستم غذا بخورم شیرم کم بود برای سیسمونی خریدم اصلا استفاده نکردم میخوایی میفروشم

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی
مامان فَرحـღان👼🏼💙 مامان فَرحـღان👼🏼💙 ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی