خانما این قرص برا باکتری اداری درسته

تصویر
۹ پاسخ

اینترنت زیاد برای بچه ضرر داره🥺

سلام

نه گلم رقیق کننده خونه

نه واسه غظلت خونه

نه رقیق کننده خونه برای خون رسانی بهتر به جنین و جلوگیری از فشار خون بالا و پراکلاسمی تو ماه های بالاتر و کسایی که سابقه سقط داشته باشن تو بارداری دکتر میده منم میخورم از اول تا حالا

این قرص آسپرین هستش. رقیق کننده است

ببخشید لطفا تاپیک قبلی مو ببینید

اینکه اسپرین رقیق کننده خونه

نه عزیزم رقیق کننده خونه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤍 مامان هدیه خدا🤍 هفته هفدهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان اصیلا👧🏻🩷 مامان اصیلا👧🏻🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری