۴ پاسخ

یه کم شاید
من ۳۲هفته و چهار روز ۱۹۱۵بود به دنیا اومد ۳۳۱۰بود ۴۰هفته بودم

اره خیلی کمه

من همین حدود بود دکترم بهم لیدی میل داد ب دکترت بگو احتمالا لیدی میل مینویسه واست

من تو ۳۳ هفته ۲۳۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد