خانم ۳۳ هفتمه سرما خوردم چیکار کنم

۴ پاسخ

واکسن زدید؟ برای خانمه های باردار
بهداشت میزنه تو اخبار هم اعلام کردن

منم سرما خوردم تازخ خوب شدم.بدن درد و سردرد داشتم به دکترم پیام دادم گفت هر ۸ ساعت استامینوفن ساده بخور

منم سرما خوردم خیلیم حالم بده امشب رفتم همون سرم رو هم نزد یه قرص داد و قطره بینی 😪

منم سرما خوردم دو سه بار سرم زدم فایده نداره کاری از دستمون بر نمیاد

سوال های مرتبط

مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی