۳ پاسخ

منم یوقت زیاد یوتایی کم

منم سرکلاژم و دارم

منم یوقتایی دارم کم زیاد عین پنیر سفید الان ی هفتس روی واژنم سنگینی حس میکنم تکوناش یکم زیر شکم ضربع میزنه میترسم خطرناک نیست؟ میگم نکنه دهانه رحمم باز شده اینا سشنبه سونو دارم

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی