۱۰ پاسخ

منم سره دخترم خیلی شدید بود
ولی این اصلا نمی‌خوام نمیدونم چیه

تو بارداری طبیعیه
من سر دخترم باردار بودم شوهرم منو میدید فرار میکرد
دست خودم نبود
شاید تو روز دوبار یه بار میلم میکشید

من تا الان با شوهرم رایطه نداشتم چون سابقه زایمان زودرس وسقط داشتم وسرکلاژم کردم تازه دگ کلا نباید داشت ولی خیلییییییی میزنم بالا شوهرمم قبل بارداری کلا طبعش بالاس خلاصه بزور این چهار ماه و تحمل کردیم خدا بقیشم اسون کنه

من سر پسرم شدید بود ولی الان اصلا حوصلم نمیکشه

و منی که سر پسرم 9ماه تمام و 40روزم بعدش نه همسرم میخواست نه خودم
البته یکی دوبار بهش گفتم و خواستم گفت اصلا دلم نمیاد بهت دست بزنم
ولی شنیدم کسی که رابطه داشته زایمان راحتی هم داره
و منی که موقع زایمانم به معنای واقعی مردم و دوباره زندم کردن

عادیه😂🤣فوضولی نکنی کار دست خودت بدی، دفعات کم و ملایم باشه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد، دوش بگیر

من سر پسرم اینجور بودم

برعکس من اصلا میل ندارم از وقتی باردار شدن فقط دوبار رابطه داشتیم اونم بزور

حالا الان برعکس خواجه شدم هیچ میلی ندارم تحریک نمیشم
اصن چه مرگم شده نمیدونم

بهش فکر نکن😂
ببین دکترت چی میگه

سوال های مرتبط

مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ‌مامان فندوق مامان ‌مامان فندوق هفته هفتم بارداری