۴ پاسخ

من خرید کردم دهنمو سرویس کرد اخرشم ی تکه رو‌نفرستاد بعدشم گفت افزایش قیمت خورده پول بیشتر باید بدی و هزینه پست دوباره رو‌هم خودت باید بدی منم پولمو پس گرفتم ولی این پروسه ٢ ماه طول کشید اصلا راضی نبودم

والا من یه آویز تخت سفارش دادم ۲۵ روز کشید تا به دستم برسه. دق مرگ میکنن ادمو

من خرید کردم خوب بود

آنلاین پیج دارن

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد