۳ پاسخ

چه اسم خوشگلی ،اسم کردیه ؟معنیش چی میشه

۴ماهگیم دوتاس عزیزم یایدونس منم دیروزواکسن دوماهگی زدم

ببرش دکتر
تبی ک پایین نیاد بخاطر عفونته عزیزم
ببر محمدکرمانشاهی
منم پسرم بعد واکسن چهارماهگی اینجوری شد

سوال های مرتبط

مامان دیار💙🦋 مامان دیار💙🦋 ۶ ماهگی
تجربه واکسن ۴ ماهگی
واکسن ۴ ماهکی دقیقا تکرار واکسن دوماهگیه که ترریق میشه پسر من دوماهگی براش سبک بود و فقط دو بار‌پاش درد گرفت که اونم پاراکید دادم اوکی شد
برای ۴ ماهگی شب قبل حمومش کردم چون تا ۳ روز بعد واکسن حموم نمیبرمش که جای واکسن خدانکرده آب نبره عفونی نشه صبم ک خواستم ببرمش بهش شیر دادم یه لباس راحت تنش کردم و رفتیم
مرکز بهداشت قد و وزنش رو گرفتن که پسر من قدش ۶۵ بود و ورنش ۷۵۰۰ بود واکسن تزریق شد و یکم گریه کرد و آروم شد اومدیم خونه … ر خونه بهش دو برابر وزنش ۱۵ فطره پاراکید دادم و شیر دادم و پاهاش با روسری بستم گرفت خوابید …. بعد دو ساعت بیدار شد پاهاش باز کردم و جای واکسنش رو پاراکید مالیدم بهش و دردش نکرد دیگ
هر ۶ ساعت بهش دو برابر وزن پاراکید دادم و روز اول هر ساعت تبش رو‌چک‌کردم خداروشکر ن تب کرد ن بی قرار شد ن جای واکسن درد داشت و سبک رد شد
ففط هر ۶ ساعت دو‌برابر وزن پاراکید دادم اگر استامینوفن بود روز اول هر ۴ ساعت دو برابر وزن باید بدید…