مامانا مولتی ویتامین کدوم مارکش خوبه؟ ویواکیدز یا پدیابست؟

۲ پاسخ

پسرم پدیابست اصن نخورد .. ویواکیدز دوس داره.ی ماه مولتی بهداشت میدم اشتهاشم بهترشده🤭🤭🤭

من که پدیا بست میدم خیلی هم خوب میخوره تازه دختر بزرگم هم خیلی دوست داره میگه طعمش خوبه اونم میخوره 😅

سوال های مرتبط

مامان بیبیلی مامان بیبیلی ۱۷ ماهگی
مامان علی‌جان مامان علی‌جان ۱۶ ماهگی