کیا تازه فهمیدن نی نی شون دخمله خیلی حس قشنگیه ن😍

۱۳ پاسخ

منم دوقلوهام دخملن خیلی خوشحالم‌ انتخاب اسم سخته براشون🩷

من دو سه روز پیش فهمیدم
قشنگترین حس دنیاس

همه فهمیدن چون امسال سال دختره😂😂

دختر نعمت الهیه🥺
برامن دومین دخملمه
دختر برکته واقعا...
هفته‌پیش فهمیدم نینی گل‌دخمله

من دیروز فهمیدم دومیم هم دخمل شد
خوشحالم دوسش دارم

منم علارغم تمامه علاعما و حدسا دخمل شد😍😍

دوتاشم نعمت خداروشکر که خدا دوتاشو بهم داده

من من

منم نینیم دخملیه😍😍😍😍

من بچه اولم دختر بود وقتى فهميدم از ته دلم خوشحال شدم
خيلى حس خوبيه دختر داشتن
مخصوصا مامانايي كه خواهر ندارن
دختر مياد ميشه خواهرت. رفيقت. همدم و همرازت. واقعا حس خوبيه

الانم دومى رو باردارم ديگه برام فرقى نداشت چى بشه چون دختر دارم

من فهمیدم پسره🥹❤️

من از روزی ک فهمیدم فقط دارم گل گیره میخرم 😂😂

بله دقیقاً دختر داشتن نعمته😍♥️

سوال های مرتبط

مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وپنجم بارداری