سلام خانما شما هم مقعد و واژنتون درد می‌کنه ؟

۶ پاسخ

منم درد دارم مخصوصا واژنم مقعدم ن زیاد

واژن انگار تبر خورده وسطش...لگن داره جا باز میکنه طبیعیه...بیشتر از ۲۰ دقیقه واینستا...خیلی نشین...دراز بکش

وای من سر دخترم دقیقا از ماه ۸ این درد روداشتم ..البته من چون از اول ماه ۸ دهانه رحمم باز شده بود از اون موقع درد داشتم شما چون وارد ماه ۹ شدی دیگه عادیه

اره .وقتی میرم دستشویی از معقدم میزنه به زیر شکمم بدجورم درد میگیره

اره گاهی

هر ازگاهی اره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی
مامان قند عسلم🩵 مامان قند عسلم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری