۳ پاسخ

و پفیلا هم میشه درست کنی فقط قسمت تپل پفیلا که پوسته نداره بدی..من میدم خیلی دوسداره

آره من چندتایی تو سوپش میریزم بعد که پخت له میکنم با پشت قاشق پوستش بر میدارم

بله گلم هم بخارپز هم مثل خودمون میخوریم کبابی گلم دلانا هم خیلی دوستداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی