کسی به بچش فولیک اسید میده؟؟؟

۷ پاسخ

من میدم چکاپ یکسالگی مشخص شد که کمبود اهن داره دکتر فولیک اسید هم نوشت دوتا قطره این دو قطره تموم شدن دیگه نخریدم

چرا میخای بدی

کیان فولیمکس میخوره

من میدم دکر داده خوبه

من میدم ..دکتربخاطر کم خونی وفقرآهنش نوشت

من یه تایمی میدادم

به ما دکتر داره از اول فلوماکس میدم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ سالگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری