۶ پاسخ

هر هفته باید ان اس تی بدی مخصوصا اگر حرکات کمه

برای من کمتر شده تکوناش

فکر کنم بستگی داره چقدر کم باشه
آخه جا هم نداره خیلی تکون بخوره

ن حرکت بچه باید نرمال باشه .حرکت کم پیگیری کن مخصوصا هفته ها اخر .

بله عزیزم تکون میخوره ولی نسبت به قبل خیلی کم

این هفته ها باید بری نوار قلب بگیری

سوال های مرتبط

مامان علی و اَرَس مامان علی و اَرَس ۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی