سلام خانمای هم هفته من شما هم ترشح سینه دارین؟

۵ پاسخ

سلام منم ۶ ماه خورده هستم ترشح سینه دارم

سلام منم 19هفته هستم ترشح سینه دارم

والا من اصلا نداشتم هنوزم ندارم
ولی میگن چه اونایی که ترشح دارن چه ندارن چیزی نیست
ولی سینه تحریک نشه دست زده نشه

من تو بارداری هام هیچ وقت نداشتم
ولی خیلی ها رو شنیدم دارن تا یه مقداری طبیعی هست انگار
اما بازم هرچیزی رو به دکترت بگو

من از ۳ ماهگی ترشح سینه داشتم

سوال های مرتبط

مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۳ ماهگی