سلام
میخواستم بدونم این بیبی چک جوابش مثبته یا خط تبخیره

تصویر
۸ پاسخ

فقط برو آزمایش زیاد عقب انداختی از موعد برو ازمایش یکساعت بعد جوابش میدن

تبخیره

مباااارکه

منفی گلم

آره مثبته

ببین من ۵ روز به موعدم دوتا بی بی مثبت گرفتم...اما روز قبل موعد یعنی دیروز منفی شد...بنظرم صبر کن ببین موعدت عقب میوفته یانه...بعدش بزن
حال منو تجربه نکن حداقل🦥

سلام عزیزم مبارک مثبته. برا منم همینطور بود

چندروز ب موعدته گلم

سوال های مرتبط

مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته دهم بارداری
مامان هانا خانوم 🩷 مامان هانا خانوم 🩷 ۲ ماهگی