لگن سمت راستم درد میگیره طبیعیه؟

۲ پاسخ

من سه روزه سمت چپم داره میکشتمممممم نمیتونم راه برم

من کلا ازهمون اول بارداری لگن سمت راستم دردمیکنه.وقتی تو لگنم گیر میکنه میفهمم باردارم😂.دکترم گفت عادیه ولی درصورتی ک طولانی مدت نباشه یعنی با استراحت کم بشه یا قطع بشه دوباره شروع بشه. دیگه نمیدونم.جنسیت بچه شما چیه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو  🐾 مامان جوجه کوچولو 🐾 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام روزهای ابتدایی تولد